Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 3020
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Nazwa dokumentu: Koordynacja wykonywania zadań Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Owczar - Kierownik Biura Spraw Społecznych i Zdrowia
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Owczar - Kierownik Biura Spraw Społecznych i Zdrowia
Data wytworzenia informacji: 25.11.2019 14:46:05
Data udostępnienia informacji: 25.11.2019 14:47:41
Data archiwizacji: 31.12.2023 00:00:00
Rejestr zmian