Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacje
Ilość odwiedzin: 101
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Nazwa dokumentu: Zawiadomienie GDOŚ -zmiana terminu załatwienia sprawy (odwołania od decyzji w sprawie Obwodnicy)
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Kołodyński z up. GDOŚ
Osoba, która odpowiada za treść: Kamila Rosińska
Data wytworzenia informacji: 03.02.2025 11:39:38
Data udostępnienia informacji: 03.02.2025 11:43:08
Data archiwizacji: 17.02.2025 23:59:00
Rejestr zmian